Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 17:14:33 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06373 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Siimika küla, 11175 Viruküla-Padise 
tee// Rämmi tee L1// Uuetoa (Rämmi tee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27006299>  (menetlus nr: 
432863), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister